I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kreativ - Slagkraft som Mike Tyson [Im back!]

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-07-15 19:34

Kreativ - Slagkraft som Mike Tyson [Im back!]

Kreativ här...!
Jag gör lyricrister knäsvaga, Ger dom ett rent helvete som städ-dagar,
När dom försöker leka världsvana men inte har varit utfanför Sälhaga!
Jag är en skjutgalen gudfader, Varje gång vi träffas lämnas du utslagen,
Sen får du ligga med kuksmaken i dina kulskader, Så vi skiter i mjukstarten.
För att jag sen ska komma och övveraska dig som ett kinderägg,
Och frysa ut dig som en vinterkväll och kapa dig som ett bindesstreck!
Du får spotta blod som Gene Simmons, När du tror att du är "Fett hiphop"
När jag kör en lätt rimspott faller rappare pladask som ett misslyckat simhopp!
Nu tycker jag att vi sätter oss och knarkar som Ozzy Osbourne, Och boffar roststopp
Och snortar koks som luktar rostig popcorn, Jag är över allas huvud precis som stockholm!
Jag länsar upp mitt ölskåp och tvingar er att äta grönkål, Sen går jag in till din mamma och kör hårt
Hälsar på med min knölpåk i din köksvrå när du lyssnar på nån böglåt av Turn Squad!*
Din jävla fattiglapp, Jag droppar lite gangsterrapp, Skär mig i armarna och är antiallt
Medans du sitter i din asniktsmask ger jag dig en uppercut och skriker BATTIMAN!
Jag är mod för ett forum! Jag ser till så att du blir bannad så du slutar leka så hotfull,
För du är tyyyyyyyyyyyyp 30 år och oskuld, Äh vafan nu drar jag iväg och sniffar som en blodhund!


raduppdelning alá nånting.

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta