skiter i vilket... tycker du borde göra desamma
Mitt flin är uppbyggt av förtjusande kvinnors berusande vitt vin gör det fula till snyggt som ett specialerbjudande Berömmer dom framstupande för att spruta ut njutande skev och öm dagen efter, grön som en sjösjuk på semester vill bli hög nu för att sedan dö ut och hittas som rester hatar mig själv som d6aa med horribla skrik och gester pratar i en grupp på 6 i AA möten för mitt sätt att kränka förträngda & super för att inte anstränga mitt sätt att tänka vill inte se knivar och metall blänka så jag skär i mig själv jag bär hat anledningen är att få löpa amok för en kväll sitta i en cell, slippa höra frugans gnäll för att hon är på smällen sparkar henne i magen för att sjukhussalen är för snäll orkar inte skriva mer men måste ju fylla sexton rader pojkar och flickor ser fler rader när ni onanerar till text tv så nu ska jag jobba lite mer så man kan köpa fler porrtidningar och släppa lös ormen till omgivningen nä nu vet jag inte vad som hände men men
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|