BorG & AeD - Skrytrap
Satt uppe kl 3 på natten o hade ingenting att göra så snacka ja o BorG lite på msn och detta blev resultatet. Reff: Borg & AeD som flippar hela shiten// Det e grabbarna som slaktar dig me micken// Delar ut verbala käftsmällar till alla// Borg & AeD ja grabbarna är iskalla// Borg & AeD som flippar hela shiten// Det e grabbarna som slaktar dig me micken// Delar ut verbala käftsmällar till alla// Borg & AeD ja grabbarna är iskalla// Vers: AeD: Direkt från Mölndalbetongen, sprider ut sången// Mannen passa bongen, för våran tid är kommen// Jag svär ja kommer, in o droppar bomber// Inga sånger, lägger det tight alla gånger// Lika bra att gilla, läget o börja chilla// Droppar in på scenen o vi rappar som vilda// Vi lägger takt får makt va på din vakt// Akta din rygg för vi går till attack// Jag börjar lacka, för alla borde tacka// Du kommer backa, för jag kommer slakta// Reff: Borg & AeD som flippar hela shiten// Det e grabbarna som slaktar dig me micken// Delar ut verbala käftsmällar till alla// Borg & AeD ja grabbarna är iskalla// Borg & AeD som flippar hela shiten// Det e grabbarna som slaktar dig me micken// Delar ut verbala käftsmällar till alla// Borg & AeD ja grabbarna är iskalla// Vers: BorG: Jag är hetare än solen o knockar er med orden// Mannen de e sant vi kommer bli störts på jorden Jag knäcker alla horer, och vinner alla troner// Och fuck kungen han kan ge mig alla kroner// Jag lägger raderna tätt, allt sitter rätt// Allt sitter på sitt sätt, helt jävla lätt// Känn igen mig som han i gudfadern filmen// Fast det är jag som kickar alla rimmen// Jag dödar alla beats o flowar alla texter// Skriver ner allt på ett papper o känner att ja växer// Fett flow hela tiden, ända sen jag va liten// Lägger allt tight och ingen blir besviken// Direkt från mölndal 431// Ni lyssnar på oss o ni får fett me komplex// Du börjar grina för mina rader knäcker dina// Dom e så fina men nu ska ja vända sida// Men nu är det dags för mig att avsluta// Direkt från Mölndal med min kulspruta// Reff: Borg & AeD som flippar hela shiten// Det e grabbarna som slaktar dig me micken// Delar ut verbala käftsmällar till alla// Borg & AeD ja grabbarna är iskalla// Borg & AeD som flippar hela shiten// Det e grabbarna som slaktar dig me micken// Delar ut verbala käftsmällar till alla// Borg & AeD ja grabbarna är iskalla// Ge konstruktiv kritik tack . Peeeace
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
|