Stående ovationer!
en kaskad av applåder låter passande till mina rim egenskaper en kass rad & jag förlåter skrattandes åt pinan i mästerskapen pass på låten jag skär av dig låren & bollar med ena knäskålen lastar dig på båten & dåren håller sig i lä i skåne för ordförrådet är det största dådet som tilldelats talfel från födseln till gravhålet Nu kom jag av spåret som tåget men som dektektiv är jag strået vassare och hittar tillbaka fast mer husslande, vänsterprasslande & får stående ovationer av diktatorer, rektorer & mamma scans köttbullar pga mitt sätt att rulla tunga svinga ord som gungar i barn likt tanter & garn viftar jag ihop nåt som uppskattas som bra tralla la vill ni ha ovanämda att överännstämma med er sång sjung denna ännu en gång :P Du och din stil är ungefär lika kryddstark som sant ´n pepa Därför får jag kasta dig i pannan och tillsätta lite färskhet & hetta Pressar in en hel jävla container med chilipulver i din näsa sänker värmen innan de börjar fräsa & fyller tabasco i dina öron Resten av din kropp droppar jag i grönsaksgryta & bara rör om nu har jag kokat ihop en gryta a la stark skitskalle med nötter Hämtar köttyxan för kunden klaga ändå på dina stinkande fötter som ett avslut så serveras du på ett fat med dill, potatis & morötter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|