I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kickar dig lätt

Vår Hiphop - Lyricism

   
Poet

2006-07-01 02:36

kickar dig lätt

jupp nu har jag en text här, med 5 teman :P

dom är "snuthuset , dagisfröken, campingplats, godiskiosk och italienare" fråga inte varför italienare :/ vet inte det själv



vers 1 :
Jag tar dig hela vägen från snuthuset och mördar dig på assö’s campingplats/
Sliter ut dina tarmar och kickar dig fett hårt jag tycker du ska dö på en dagisplats/
Du kommer springa undan fett fort när du upptäcker att jag och snuten har allierats/
Om du går in på en bordell så skulle brudarna fortfarande avvisa dig/
Ifall snuten behöver mörda dig så är jag den första som dom kommer anlita/
Jag sliter först ut ögonen på dig, sen tarmarna, sen tungan för jag vill inte höra dig sjunga/
Sen hugger jag dig med en oljenivåmätsticka och bränner dig med ormen åls tändsticka/
kommer och hälsar på dig hos snuten för att klappa på dig och bevisa att jag inte är oskyldig/
men jag åker inte dit ändå, jag är inte myndig, sen snackar jag med snuten, jag är ordfyndig/
du fattar inte jag måste vara otydlig, jag ska trycka in ditt face när en flock med dagisbarn ser/ orka att du är olycklig jag våldtar dina dagisfröknar ändå gråter ingen när du avlivats/
om jag vore du skulle jag akta mig för antinördar på italienarnas camping plats kickar dig/
jag punchar dig så du blir den första fittan som blir vitrandig, du är snuten som är svinaktig/
du min vän verkar vara ordfattig, bitch jag är livsfarlig, jag mördar dig i en godiskiosk här/
gottiskiosk, jag dränker dig i godis och läsk så du går upp hundra kilo så jag får nåt och äta/



långt ifrån klar men vad tycker ni??

Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda