I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

spades-jag hatar dig mycket (sjuk text part 2)

Vår Hiphop - Lyricism

   
Poet

2006-06-30 14:26

spades-jag hatar dig mycket (sjuk text part 2)

Vers 1
Tro mig när jag battlat ut dig så klarar du inte mycket till/
För jag pumpar dig o din crew i era magar nu, finner dom stycken snittat/
Jag punchlinear dig hela vägen bort från gettot, du ska inte vara här dra till skansens allsång/
Du vet ju redan fitta, jag är rapparen på dina texter jag finns på alla fansens tv-tablå/
Jag kickar sönder dig lätt du din lilla jävla fitta, dra härifrån nu lilla horunge/
Ey yo bitch dra ut fort nu ut till hagen du måste passa dina kor ”kungen”/
så vad säger du? är du körd nu? *nej* fan käften och battla nu din jävla snorunge/

Jag baxar hasch från snutstationens ställe för stulna gods och våldtar sheriffen på plats/
Jag droppar vassa rader ungefär som organism 12 eller så tar jag ut dina hjärn celler som krafs/
Fitta dra härifrån fort innan det är på tok försent för dig lilla tönt, din morsa tycker det är skönt/
När jag droppar in med en hel snutkår efter mig och våldtar henne på gatan mitt framför en handikappad/
du är den första nazzen som går på fest fylld med antinazzar,jag kletar ner din hud nästan som ansiktsmaskar/
när jag runkar. sen lägger jag dig i vattnet med en jävla massa sand i kappan slår sönder dig och plockar allt i brallan/
Jag kommer till din gård och jagar dig och kör över dig med en tio tal campingvagnar/
Du verkar backa undan,men neej du vänder dom om igen, nej fitta du kommer dö att du aldrig fattar/
*hör några smällar och en gråtandes snubbe*

lessen grabben men nu så tar jag skjuter dig från balkongen med en överdrivet stor beretta/
sen när du är helt sönder skjuten så kommer jag ner och sparkar dig i fejset med stål tå hätta/
så inte en fitta ska kunna identifiera dig när jag är klar så ska inte du gå betygsätta/
Berätta för mig lilla fag för jag fattar inte, jag skulle egentligen kunna kalla dig modig?/
Men du kommer att gå härifrån våldtagen och väldigt blodig, och ha en röst ungefär som lordi/
När dom springer runt och skriker ”HARD ROCK HALLELUJA”/
Så säg mig lilla bitch vem fan har ont i ballen nu va? / *jag*
Just så backa innan du får se på ännu mer tillsammans med hela jävla regeringen/
Akta fort för att du vet att jag kommer med en campingvagn och följer efter igen/

vers 2
Jag kickar ner dig och en tio snut kårar utan problem/
Mina rim mördar dig som skjutglada blådårar subban kommer/ *SPRING!*
Är lika hemlig som ryska ubåtar i östersjön, ut fan, mogen du är då, du kommer bli skadad/
när jag spottar mina feta rader på dig och kickar skiten ur dig, med allt utom äckliga barn/
kickar ner dig lätt, ger allt spader exakt som dom ville ha in med dig fitta nu kom fettiga barnie/
du kallar honom spades och han vinner varje battle han kör mot dig jag svär att du ska dö/
skjuta tönt, muta höns, sluta nörd, med dina jävla nödrim, du kommer förlora mot en rappare med glöd i/
med aggressivitet på max möter du en av sveriges grymmaste som inte har dyslexi/
du har inte ens flyt när du skriver keystyle battle's, medans jag är grym som exi/

Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda