2 oberoende ronder me horror som tanke...
Kliver in och river av ett ben för att sedan dricka blodet då niger ni och toppar eran karriär droppandes i floden Ni kopplas om rodret när jag krossar resten av er horor Ni fylls med hopp som kängurur med stelopererade ben när jag skrapar ur er med en sked och gör "rent hus" strandsätter er efter sjönöd & lämnar er med er ljustav Som ni säkert kommer ha mycket nytta av som ....... jag droppar de hemskt och skämmer ihjäl er först & främst sen i likkistan kan ni berätta vem som var sämst öppnar kistan om ett par månader för att starta resturang Rappare på menyn och inte på scen där en orangutang har tagit patsen efter skitiga rappers som torkas i arslet konstiga katter, konstgjorda skatter ... ________________________________________ _______ Kliver in och säger BUUUhh helt blodig runt munnen Tuggar tarmar istället för att sno allt godis av ungen steker dom i ugnen för att lugna ner mig för stunden Jag är en dum en som snubben som skriver utan udden Tar radergummi och gör slut på gubben i dungen Jag är en skum en som stympar dig som stubben dricker nubben och däckar på rummet efter gunget Låter er zutta på pungen och fiser er i lungan Tar de lugnt med gumman innan jag städar undan sparade mjälten för att utmärka mig som hjälte efter 1:a rundan Skålar med skumpan och viftar på rumpan i takt me en kumpan lite feedback skulle vara nice... ok?..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|