I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-06-25 08:31

Ny låt;)

så många gånger jag har sagt så många gånger jag har sett så hittar jag inte vägen som är fett lätt
hjärtat bara slår, musiken bara dunkar, livet bara går men fuck det bara funkar
livet, det är en simpel jävla sak, kärleken, blott ett minne kvar
kompisar dom drar, och allt bara sticker, jag är en simpel människa som möter många onda blicker
vem sitter vid datorn och skriver denna rad, som sitter vid datorn varenda jävla dag
som gråter över kärlek och sprider till folk, som ingen förstår men funkar som en tolk
som inte vill gråta, men gråter innerst inne, en simpel liten pojke som vill rensa sitt sinne
men livet går vidare precis som denna vers, så vi glider som glidare och sprätter en bärs

-=REF=-

jag glider förbi precis som mitt liv, älskar pappa som lärde mig ta nya kliv
älskar polare som kan vara med nån som jag tackar malin, att jag lever idag
timrå fullt av kärlek och hat, hemmet, fullt av stress och massa tjat
pojken, fylld med ångest och skräck, håller det inne för att försöka vara fräck
pojken tappar kärlek och sakta blir bortglömd, han är så ledsen och känner sig dömd
han tappar alla vänner och fäller många tårar, ni vet kanske hur sånt känns, ja det sårar
pojken funderar på att ta sitt första kliv, ja han funderar på att ta sitt lilla liv
han hatar det, och tycker det är kasst, sätter sig på sängen och greppar något vasst
Skär sig långt upp på armen så ingen kan se, pojken skär sig djupt och sakta börjar le
ett rakblad, fick mig att skriva denna sång, och jag skrev den, så jag blir påmind nån gång


-=REF=-

nu sitter jag här, med ett ärr på min arm, mitt hjärta pallar inte mer, och det börjar slå larm
jag mår inte bra nu, inte bra alls, så jag började tänka på livet och tänkte på en vals
jag ville inte dö det var inte min tid, så jag skaffade lugnet ja jag skaffade frid
hursomhelst jag började äta igen, och må bättre bit för bit tack vare malin min vän
hon pratade med mig hur svårt man kunde ha, så tack vare malin så lever ja idag
jag slet mig upp för livets trappa, och mår bra idag, för min deppning har jag tappa

Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan