Desdichado-tiden är inne
jag är faktiskt ganska nöjd med denna texten. försök inte leta efter nåt flow, det ska rappas i 6/8 takt. Mamma bad mig men jag blundade bara Funderade på hur unga kan vara Tänkte lite på om stundande dagar Nånsin Kunde vara lika underbara Lugnande sa jag att jag skulle snart va Uppe och klar jag väntade bara på att tuppen skulle gala hon sa att frukosten skulle svalna jag struntade naturligtvis i vad hon sa jag blundade och gick tillbaka dit jag va vill inte öppna ögonen och se hur solen belyser allt i mitt liv som varit fel jag struntar i sommar struntar i lek struntar i misstag jag har buntar av det varför leva livet, man blir dum av det lära sig kunna ta utan att kunna ge folk säger att man behöver skratta jag säger att sånt är överskattat vem bryr sig om att öppna när döden knackar bödeln backar ju knappast fylld utav tankar stannar jag kvar i sängen struntar i att mamma bankar i väggen undrar om allt har en poäng men i så fall vart har den tagit vägen hade nån en tanke med det hela skapa varelser som med anlag för att fela antastar världen tror att man regerar avlastar bördan när man masturberar väntarendelav skörden för att man studerat hatarsin bror som åt upp brödet man delat tragiska öden springer bara runt och velar senväntar bara döden på att man stelnar på detta viset har jag legat hela livet märkligt nog så kan jag se att eran tid är nästan förbi er, det mesta fördriver resten skriker måste festa för livet ta allting för givet spara bara kniven hata barn som lider skaffa nya skider se allt ur samma vinkel inget har två sider jag väntar på dagen solen öser och regnet skiner REF: tiden är inne, saken har dragits till sin spets Tyngden i mitt sinne har hållit mig vaken till dess Smaken e besk har latat mig mest Hatat all stress, begravt mig i träsk Pratat mig väck, jag va bara släckt Kvar på min fläck mitt liv har varit ett streck Tiden är inne, saken har dragits till sin spets Men jag har vart vaken till dess orkade du läsa ända hit så är jag imponerad och tacksam... lämna gärna en tagg... peace/ desdichado
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
|