I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

något som ja bara skrev en dag

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-06-18 18:06

något som ja bara skrev en dag

Du var mitt liv du var hela min värld. du var min ängel, ängel utan vingar, men fick jag chansen nu, skulle jag bett dig o stannat du va som en ängel, skapad för din tid du fanns där o vakade över mitt liv. men nu är tiden förbi för du finns inte kvar på här på vår jord. så mitt hjärta de briner, och tårarna bara riner, smatidigt som tårarna bara riner såå försvner mina minnen.
tårarna rinner fattar du inte att de e du som brinner för mig.. ja tänker på dig så fort ja ser dig, så kom te baka te mig de är inte lät att vara ensam igen önskar de blev vi två igen så kom tebaka hit till mig igen ja fattar du inte att du är mitt allt min ängel från himlen men utan dej så rinnr mina minnen ut i sanden som jag har i handen. du är den förlorade randen i mitt liv. den smärta jag känner utan dej käns som att hjärta de blöder. så de ända jag kan göra är väll att låta tårarna rinna och hjärtat brinna. men kärleken till dej kan ingen hindra mina ögon kanske tindrar och munen den kan le men den sorg jag har i mitt hjärta kan ingen se.
regnet de faller blandas med mina tårar med ett sorgset skrik från mitt hjärta, jag önskar att vi inte var några dårar, mitt liv de fylls utav smärta. solen kommer aldrig att skinna över mig nå mer, jag vet inte längre hur man ler. men jag önsakr att jag fick tröst så att ja inte alltig behöver leva i en höst. för min kärle är så djup som flera stup, Jag skall alltid vara dig trogen, Aldrig ska ja svika mitt hjärtas ljus förta gången jag såg dej va på logen, men nu är allt slut de dog i vindens sus, kommer jag någon sin att kunna höra havets brus igen utan att börja gråta.
snälla jag ber dej kan de inte bli vi igen. så jag ler igen. du var och är min ängel, ängel utan vingar, ängeln i mitt liv. jag kommer alltig att älska dig. så kan de inte bli dig och mig igen, inan mina tårar som rinner fryser till is. och mitt hjärta brinner till aska. har aldrig kännt en sån här smärta som jag känner nu. när du har lämnat mig. säg mej vad jag nu ska leva för när du är borta ifrån mitt liv, och chevan är borta den mää. jag kan inte leva utan min ängel eller bil,

så jag ber till gud att det ska bli vi två igen. för du är de ända som gör så att jag ler. jag hoppas att du ser hur jag lider uta dig. jag pallra inte mer. och tårarna bara rinner ner. när du sa farväl och log. den stunden kändes det som att jag dog.


livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo