Mr_Noodle/ Du hittar mig dit vinden fört mig
Du hittar mig dit vinden fört mig oavsett om jag landar på ängen eller blir slungad i tegelväggen har jag ett leende på läpparna och ger er alla segertecknet PEACE MAN PEACE!!! oavsett hudfärg eller bakgrund jag älskar er alla spelar ingen roll om du är fag eller gathund, äger en affär eller är sparkund, och om du är det svarta fåret tar jag hellre dig i hand än skriker att du ska akta på dig jag tar allting med en klackspark, som zlatan i yoga bonito och har livet i egna händer om jag så går ut och bråkar på disco eller står och knogar vid diskhon, jag skrattar ändå likväl förbannat för jag har kommit till punkten då kroppen, allt annat och min själ förts samman jag tar ner tavlan från väggen, jag kan tyda den nu när bilden avdammats nu kan jag se alla färger klart och det känns som om tiden har stannat för jag har blivit hög på livet, nästa steg blir kanske ödesdigert för jag åker moped på regnbågen och skiter glatt i högerregeln och blåser det just nu runt er så är det ett säkert tecken att jag står där bredvid, jag följer er i alla vädersträcken du hittar mig dit vinden fört mig där man ser solen stråla i mitt ansikte du hittar mig dit vinden fört mig där jag höjer glaset och skålar glatt för framtiden du hittar mig dit vinden fört mig jag var borta innan, borde vart här hela tiden du hittar mig dit vinden fört mig men se på mig nu, jag har lärt mig leva igen vafan man... slå dammet av axel nu och skit i erat manfall se dig runt, livet är en fest kompis så ge mig HIGH- FIVE!!! bred ut dina vingar så vi kan bilda en flock papperssvanar utan tankar, inga regler, vi kan glida utan att åka vattenkana jag visste inte vem jag var, jag hade redan flugit bort med vinden men det löste sig, det visade att dom som glömt bort mig minns mig Ha, så det nu är dags för mig att lätta ankar och hissa seglen igen för nu när min skärvor har samlats ihop, gissa att jag sticker iväg jag bryr mig inte om min trasiga t-shirt eller mina sura unkna flip-flops jag kommer föralltid vara en glad skit för ur mina lurar dunkar hip hop jag har erkännt knäckta fotsvålar men jag gick från hällregn till solstrålar och om någon undrar hur? så har endast min vänkrets svar på frågan jag vet att du vill mer, men vet även det att mindre stört dig men när du väl har målet i sikte så finns det inga hinder för dig jag vet att dom flesta inte lyssnar men att dom som vill det hör mig och dom som hör efter riktigt noga dom hittar mig dit vinden fört mig du hittar mig dit vinden fört mig där man ser solen stråla i mitt ansikte du hittar mig dit vinden fört mig där jag höjer glaset och skålar glatt för framtiden du hittar mig dit vinden fört mig jag var borta innan, borde vart här hela tiden du hittar mig dit vinden fört mig men se på mig nu, jag har lärt mig leva igen
http://www.myspace.com/noodlestyle
|