I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-06-15 16:13

rökish

jag ser ingen väg utan besvär/ bemästrar/ storlek som hästar/ ja testar/ att läka mina sår / även om ja inte förstår/ hur det skulle kunna gå?/ rökning e nyttigt för ditt bästa/ dödlig? checka ditt ego utan att lämlästa/ långvarig uttöjning passar männskligt sinne/ om man öppnar sin knapp, kan man enkelt röka bort sitt minne/ o dricka av sitt linne/ seglivad form av död? fashinerande... att det kan fungera som gammalt bröd, mättande men även farligt/ o lagligt/ vad mer kan man begära av livet?/ att få det skrivet?/ o sen få det rivet/bara iklädd i underlivet/
presterar dubbel mans prestation/ äger 20 st, me rätt till ekvation/ med extra atraktion/ ringar förbättrar stämning/ lärt sen barns ben, att rökare är en benämning/ på de riktiga människorna, som kan sin fördemning/ utan tråkig klaga/ för varför klaga? när man kan dra av plasten och o påstå sitt "bara"/
prince här e mitt hjärta/ förmörka det, me all din svärta, o lindring utav smärta/ ni mesiga reaktors-personer/ uppvaktning? rättare sagt utökning av fasoner/ sånt hyffs/ låt mig röka under dispyt/ utan din egendomliga tanke pytt.

RÖKARE

www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.