JJ.P - camilla
det här texten kommer från ett gammalt textblock jag har hittat i mitt rum, så nu har jag fortsatt på den ska bara skriva en reffreng så ska den spelas in,,och jag vet att raderna e ojämna men jag får dom att flyta vers 1 camilla,,16 år, tjejen som alla känner o har massa vänner som alla killar tänder på ingen vet hur hon är för är man som man är är man inte populär det var ingen som visste sanningen hon hade vänner,,hur kan nån som talar skit bakom ryggen kallas vän dem kan sticka som mygg ,,fara åt helvete dem visste inte att hon hade det dåligt hemma o en far på ett fängelse som misshandlade mamman varje kväll efter han hade inhallsat en flaska och hon o mamma har börjat glida från varann men det finns nog många som sitter i samma båt,,, som aldrig flyter i land vers 2 hon ligger i rummet på sängen o tittar i fönstret plötsligt somnar hon o allt försvinner o det blir mörker hon vaknar ,,hon fick bara 5 minuters vilostund, allt hon vill är att det kommer en ängel som tar hon från all tid o rum hon hatar livet så hon vill ta det ifrån sig själv hon tänker på allt som hänt och några tårar fälls som blir en svart fläck på täcket av alla sminkblandade droppar hon tar 10-15 sömntabletter och inhallsar en vodka 5 min senare rasar hon ihop o slår huvet i sängkanten och hennes mamma vaknar av en smäll hon går in i hennes rum för hon undrar vad som hänt men då får hon syn på sin livlösa dotter från hennes panna rinner det en vinröd droppe hon håller handen framför en hennes mun o känner efter andetagen hon blir skräckslagen, tar upp mobilen o ringer till larmcentralen outro 30 min senare nu bär dom ut henne på en bår från huset in i ambulansen mamman sätter sig breve och håller henne i handen dom åker iväg mot sjukhuset, 2 tim senare mamman sitter i väntsalen o hoppas o tror att dottern ska klara av sin operation men sen kommer det en sjuksköterska ut som säger att dottern dog YO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|