Helt Oseriös:d
Galen i att vara bäst, bäst på att vara galen, När du har förlorat alla dina battles så får du tröst vid sänggaveln, Du är inte från slummen och du är inte från harlem, se mej igen bäst att du lämnar staden, Ställ dej mot mej så blir du lika inmurad som fasader, Så seg att jag nästan får spader/ Jag blir röd, får mitt överflöd, och det växer horn ur min panna, Tuffa killen vart tog du ivägen vågar du inte stanna, öppna ögonen och titta vilken situation du har hamnat, Även på den första bokstaven vart du rammad/ Tuffa killen i sin barnstol, Ser lika ful ut och luktar som apor, Du kommer med en gitarr och jag kommer med knivar och snaror, Lita inte på nån allt vimlar runt av faror, Du mot mej Det blir nya glencoes uppror, harklar upp slem och spottar på dina skor/ Du får välja, Gräva din grav eller bli utskickad i ett hav, Du blir knäppt i axeln och skottet studsar på en stolpe och tillbaka ut ur Huvet, Så går det när man inte hänger med i nuet/
Yo' Mommas so fat, they had to change ''one size fits all'' to ''one size fits most''
|