nåt sjukt jag kokade ihop
yo jag sitter här och tänker på religion och gud/ alla säger att gud är snubbe men tänk om "han" är brud?/ många säger att att det stämmer kristendomens skapelse berättelse/ men gud skapade 2 som fick 2 vart kom alla andra ifrån? / jag är nog inte den första som tänker förbi religion ån / varför går folk på knark som marijuana eller ecstasy? / varför blir det krig folk ska inte behöva ha rätt att fly / jag vill egentligen bara att allt ska sluta och det bli fred/ men det går inte allt skitsnack och så känns som om nån drar ut mitt hjärta med en sked/ varför gick dom "stora starka" staterna på lilla Afganistan? / bara för terroristerna gömde sig där eller för att amerika inte hade nått vett kvar?/ personligheter ändras allt genom åren och det har jag märkt under mina fjorton år/ det känns tungt,orealistiskt och orka fäll en tår? / fanatiker som springer runt och mördar "i guds namn" kan inte läst bibeln/ men kolla bara på Jihad det är ett starkt bevis på ärligt tvivel/ beroende på kritik och kommentarer fortsätter jag jobba på den hära också ge gärna konstruktiv kritik :D
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|