Samvetskval
Det finns vissa stunder man bara vill lägga sig ner och dö Exempelvis när ser någon med en slägga som ger nån spö Man vågar inte gå in och hjälpa fast man vill inget hellre Men ärligt talat det blir inte bättre för att jag blir nerslagen istället För jag vill ju göra det jag redan planerat för fredagen och helgen Och vad han än gjort så förtjänar han spö, fast vänta är det någon som förtjänar att dö? En pedofil kanske men vänta lite, kille är ju bara runt 15 bast Det är väl inte rätt att en sån ska bli misshandlad med ett basebollrack Jag är ju 35 och mitt liv är ett helvete det var längesen. Min tillvaro var fri, just nu känns min lägenhet som ett fängelse Så ska jag inte gå och bryta? eller ska jag skita i det Jag klagar ju på världens bristande empati, ska jag inte visa lite? Leta upp ett järnrör, slå misshandlaren i skallen så han tuppar av Även fast jag troligtvis kommer få fängelse i minst hundra dar För är det inte sjukt, om jag hjälper tar snuten mig Eller så nalkas slutet näst om inte minst en bruten käft Mitt i grubbleriet så vänder jag mig och kollar mot bråket Och ser bara en blodpöl som bevis på det våldsamma dådet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|