Avon - Psykets Problem
Psykets problem mitt liv är ostilt som en mörk vinter dag ska jag välja hon eller hon, dags för mitt sista drag för det jag gör blir ändå bara skit eller om jag inte gör det så det bli också bara skit mina problem är inte så himla världsstora men dom känns lika mycket som "det gör ont" med Caroooola varje kväll den samma kommer aldrig att hitta min älskvärda flamma vem är det du gillar frågar alltid min mamma mitt svar är ändå alltid det samma mamma, mamma jag älskar inte nån av de andra min kärlek virar runt och kommer fortsätta vandra något säger åt mig att inte välja dig ändå vill själen bara älska med dig psyket har kraschat, allt jag hör är nej,nej,nej bejbi jag vill bara va med dig mitt hjärta är till-tillängnat dig förlåt om jag uppträder konstigt, men jag gillar dig min underbara bejb x2 min själ är ostilt min kärlek är borta, helt instabilt mitt psyke har krockat mitt liv är texten jag aldrig borde droppat men nu är jag redo att ta steget ut o hoppa gatukonsten hjälper mig själv att förstå vad jag gör här och varför jag helt enkelt orkar gå förstår mig inte på kärlek så låt det va fan fuck det här, packad nu, kan inte göra nåt bra men vad bryr jag mig jag är ändå säker även om jag inte har dig känner mig vilse, står här o vankar, vart är avon snälla kom tillbaka eller måste jag slå i servon om jag åker iväg nu kommer det stå Ungdom krockade med polis volvon, ingen kommer nånsin att förstå hur jag kunde göra en sån dum grej men jag förstår, klarar mitt liv bra utan någon jävla tjej varför ljuger jag? jag vill bara ha dig däckar på marken, och om det är du så väck för fan mig x4 min själ är ostilt min kärlek är borta, helt instabilt mitt psyke har krockat mitt liv är texten jag aldrig borde droppat men nu är jag redo att ta steget ut o hoppa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|