Avskrev mig lite
Jag ligger i en säng och drömmer om himmelriket Önskar att det vore vinter igen, för det regnar bara Och inte lite heller och om skiten stämmer Att sommaren kan tänkas vara den sämsta på år För det som inte sprider värme kan tänkas förgås Utan att nån bryr sig, speciellt inte jag Veckorna går, och varje lands president håller tal Om att terrorismen är nära på att besegras Samtidigt som tio bomber sprängs i belgrad En stad som redan är skakad av inbördeskrig Vilket leder till att det införs en lag Folk som vill dö idag spränger sig i luften För livsglädje gäller ej i slummen Man tänker ej på under, man vill bara leva För folk som hatar eran, den västerländska eran Flyger in med plan i torn, det är ett skräckexempel redan Folk som inte känner känslor mera Man tar droger varje dag och det märks Att för varje andetag bryter ner din benmärg Men vaddå? du som just nu sitter med miljoner i fickan Ska väl inte bry dig om blivande personer i finkan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|