I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

T & H - Tillbaks, Hårdare Än Förr

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-05-23 22:13

T & H - Tillbaks, Hårdare Än Förr

Jag (ToTTen) och Hoppetossa bestämde oss för att skriva en låt tillsammans, det var ett tag sen för oss båda två att lägga ut texter här...så man kan säga att det här är en liten comeback. Här har ni iaf resultatet:

ToTTen:

ToTTen, här har ni henne igen, nu är hon tillbaks
Det hände något, det blev som ett stort bakslag
Jag skrev inte på flera veckor, saknade den tiden
Tiden när man satt med pennan och bara fick känna friden
Nu blir det comeback, med den sköna killen Hoppetossa
Den här texten är riktigt skön, den kommer alla andras krossa
Hoppetossa och ToTTen här är vi tillbaks hetare än nånsin
Sommaren 2006 är på väg så bäst för dig att du är i trim
För T & H kommer skriva sköna låtar som hela Sverige diggar
Ni alla runt omkring, checka oss i stället för när tjejer strippar
Vet att alla ni har saknat mig, men längtan är nu över för er
Lovar och svär, ska sluta va tvär och texterna, dom blir bara fler
Lämnar er för ikväll och i stället lämnar över till min kära vän


Reff:

Hela Sverige ropar glatt för vi är tillbaks
T & H lovar er, inga mer jävla bakslag
Nu är vi på topp, och vi väljer smarta drag
Hela Sverige ropar glatt för vi är tillbaks


Hoppetossa:

hoppetossa har vart borta ett tag, men e tbax för att krossa med ett mellanslag//
lägger mina nya fräsha punshlines, med ennu fetare rhymes, har inte fått nått handtag//
men endå rest mej från dvalan, har slutat va mjukis som en koala, jag är tillbax!//
lägger denna feta med totten, hon har fittan jag har snoppen, ja d e en tjej, med äkta flax//
har ni längtat efter mej gottfolk?, nu har ni ett själ till att titta ut ur eran fågelholk//
lägger dom renare, "bättre förr lr senare", så nu behöver ingen nån jävla tolk//
jag va en levande måltavla, men nu ska jag svara, är tillbax och d är så det ska vara//
mitt flow flyter som en luftmadrass, medans andras flyter lika bra som den torra sahara//
gämfört med mej, nu ligger ni på knä o ber om att få bli min lakej, men jag dissar er totalt//
när ni hör denna blir andra texter så kalt, dom blir så tråkiga, de blir för normalt//
sista raden nu, nån gång måste d jue ta slut, så jag tackar för mej o totten, som ligger på toppen//


Checka och kommentera vettja :)
Peyys out!