sommarlåt
Vad händer i sommar tänker du hänga med de coola, eller spendera sommaren i en sommarskola? Kanske sitta i parken med de stora En framtid har de alla redan förlorat. Det handlar nu om att tillsammans dela på en femma, En utväg för att för att lämna deras såkallade svåra liv.. Men fuck it , de kör som de vill , Även fast de snart kommer till en tid när livet stannar till. Vad tänker du göra i sommar "-Jag tänker ligga under solen tills jag somnar Vad tänker du göra i sommar. "- Spendera tiden i Uppsala, Men vi fårse var jag hamnar. Kommer du festa varje dag fram tills natten, Eller ägna din tid åt sommarlekar segla på vatten. Vilken väg kommer du att gå, Bestämma dig för en flicka eller köra KK? Du kanske känner dig lite beskymrad du körde hela sommaren oskyddad Det här är ett svenskt sommar liv ungdomar skiter i ifall de fassnar i HIV. Vad tänker du göra i sommar "-Jag tänker ligga under solen tills jag somnar Vad tänker du göra i sommar. "- Spendera tiden i Uppsala, Men vi fårse var jag hamnar. Flowar på mitt eget sätt så lyft på hatten Robbeh rappar, oh.. de va som katten... Tycker synd om alla som tvivlar, Jag menar det är sommar fullt av singlar Så gräv inte ner dig i något gammalt, Tänka på någon som fortfarande dammar? Vi två ser framåt glömmer vårat förflutna Vem kan se in i framtiden var kommer vi hamna? Det finns bara ett sätt att veta, det är att chansa. Vi har viktiga val att göra, tillsammans sjunger vi i en kör Lev ditt liv skit i vad alla andra vill, det här är din tid och under sommaren HAR DEN STANNAT TILL <3 Vad tänker du göra i sommar "-Jag tänker ligga under solen tills jag somnar Vad tänker du göra i sommar. "- Spendera tiden i Uppsala, Men vi fårse var jag hamnar. Vet att rimmen är lite enkla. , Ska försöka få tag i ett svänigt beat och spela in den här sen. Förhoppningsvis. Men vill gärna ha lite kritik. Pheeys rubriken editerad av DinKritiker 22.5.2006 00:25
Hiphopen är för liten för att älskas av alla.
|