servo - saknar dig
Hm har inte skrivit någon text på ett bra tag nu, och i går hade jag mkt i huvudet så dom 16 raderna blev så här. Handlar om min far som lämnade oss när jag var 3 år, ajja hit me, lite kritik. Ni behöver inte uttala er om att raderna är ojämna tack. okej lyssna nu, jag vill förmedla en sak- den saken som jag hade, saken som jag inte har kvar- det var nån som tog den, kommer jag nånsin få tillbaka- samma känsla som jag hade den gånge då du vaka- över mitt liv, yah du var min skyddsängel- men du försvann och lämna mig på dödsbädden- kommer jag någonsin kunna ge tillbaka allt du gjort för mig- vill ha tillbaka samma känslor, dom jag hade med dig- det kan bli svårt, för jag vet inte vars du bor- du ligger kvar under ytan, detta är min saknad fast i ord- fjorton år har gått, men du lever i min själ- fan jag saknar dig så mycket, vill ha dig i min värld- vi har haft det svårt, tänk om du skulle varit här- och löst alla problem, sen gått vidare på vår färd- en enda lycklig familj med hoppet om att lyckas- utfärda detta liv, med stolhet och med lycka- hit me hardcore! Ni behöver spendera er tid på att skriva "fan vad dålig den var" osv.
remember my name you'll be screaming it later!
|