första på svenska :P
VERS 1: självmordstankar/ mitt hjärta bankar/ söker min tillflykt i denna dryck/ som ja tar för o unvika smärtans tryck/ all denna alkohol/ på mej lär den ta kol/ men nu så tyvär/ är läget som det är/ håller flaskan i handen o står nu här/ mit liv va så bra men nu glider de isär/ men när du tar min hand/ jadå reser ja sakta te drömmarnas land/ du kan förändra allt genom en blick/ direkt när ja såg dej så sa det klick/ girl you´re the one you wanna be my chick/ alltså detta e inte min grej/ men ja gör det för en underbar tjej/ hoppas du hör det här/ vill bara att du ska veta att ja e kär/ du e personen som håller mitt hjärta/ håll det hårt tappa det inte, aj vilken smärta/ ja säger ja älskar dej/ stora frågan som avgör allt e älskar du mig/ detta e en kärleks låt/ ja vet hur det slutar med tankar dränkta i gråt/ REF: när du e här så känns allt så rätt/ känner mej komplet/ du e min saknade del/ den som gör mej hel/ min kärlek te, dej/ kommer ingen kunna beskriva, nej/ den e utan gränser/ när ja e med dej allt bara glänser/ X2 VERS 2: det finns ett problem i detta förhållande som ja önskar ha/ du har redan en kille men de e inte ja/ har bara dej i mitt huvve från da till da/ men ja mår bra/ för det e så det ska va/ när man e kär/ o alla vet ju att de e det ja är/ går runt o önskar att du vore här/ drömmer om dej varje natt/ du håller mej trygg när allt känns svart/ detta e te emma från pk/ för ja vill inte längre, ensam stå/ hoppas du tar åt dej av allt/ ja värmer dej om det blir kallt/ ja finns alltid här/ för att hjälpa dej med besvär/ e här i alla lägen/ ja hjälper dej på vägen/ ja gör vad du vill/ säg bara till/ du vet det säkert men ja älskar dej/ så snälla uppfyll min dröm o bli min tjej/ ja tänker på dej, emma/ du e säkert jätte gullig när du ligger o sover där hemma/ tänk ett bevis på att änglar finns/ en speciel stund vid en bensinmack e något ja alltid minns/ du e så underbar/ hoppas ja kan få dej o sen ha dej kvar/ REF: när du e här så känns allt så rätt/ känner mej komplet/ du e min saknade del/ den som gör mej hel/ min kärlek te, dej/ kommer ingen kunna beskriva, nej/ den e utan gränser/ när ja e med dej allt bara glänser/ X2 VERS 3: nu borde du förstå/ men ja tänker fortsätta försöka förklara min kärlek endå/ få dej att begripa du e den enda ja vill få/ så till alla er andra adios o hejdå/ efter denna vers sänker dom en ridå/ sen kommer ja återigen ensam stå/ lr kanske med dej/ det vore mer än okej/ slippa ensamheten/ o bli hedrad som den stora poeten/ som bara ville ytra nåra ord/ som sedan hördes över hela vår jord/ alla ska få vetskap om/ att ja älskar dej mer än va ja någonsin älskat nån/ så detta e en kärleks sång/ den kanske inte e bra o inte så lång/ men ville säga vad ja känner/ emma e den ja älskar, hör ni alla mina vänner/ men denna låt går mot sitt slut/ o inte ens en tusen del av mina känslor har ja fått ut/ mitt hjärta e överfullt o de börjar bli akut/ DU E DEN JA ÄLSKAR, ja vet ja har sagt det förut/ bara en omgång med refrängen, sen e det slut/ REF: när du e här så känns allt så rätt/ känner mej komplet/ du e min saknade del/ den som gör mej hel/ min kärlek te, dej/ kommer ingen kunna beskriva, nej/ den e utan gränser/ när ja e med dej allt bara glänser/ X2 ge kritik :P
take as you want...FUCK WHOA you like it... I DON´T
|