I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LillHeffi - Fronda

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-05-06 01:43

LillHeffi - Fronda

okeej du bara står där och tjatar på scen, kom ner och ställ dej framför mig med dina egna ben, du kommer känna dej riktigt klen.

snabba ryck annars blir jag sur, ähh du är för rädd gömmer du dej bakom en mur.
du snackar mycke i micken och i låtar, alla i sverige tycker du är klåpan.
dom enda som gillar din musik är alla små fjortisar.

man kan ju tro att din låt vifta på händerna fjortis, är om dej, sån jävla fjortis popis.
du sejer du är stor i västerås, om du tror det såå är du jävligt blåst.
om du är så stor där, varför gillar inga dina låtar där, det är inga i kungälv som gilar dom här. hahaha


såå lägg ner din luffiga black invars karriär, du kan ju gå med din mormor som du brukar och plocka blåbär.
sej inte att du är braa på rappa, alla som hör dina låtar börjar bara skratta, fronda!! inse det jag sejer är bara lite fakta,
om du inte hör såå kan jag ta det lite sakta, ähhh käften din jävla motherfucka.

jag såg en film när du spelade live på scenen, sånna lortisar, publiken va bara massa unga fjortisar..
du sjungde rulla fram, när du sjungt klart låten skrek alla, en gång till en gång till,
fronda snälla vi vill höra våran fjortis låt, fronda snälla jag blir såå kåt.

haha efter uppträdanderna, tar du upp alla fjortisar på fest i ditt hem, du drar av din räm, å sejer ta min kuk å kläm, nu ska vi köra ett riktigt fjortis knull träng.

snälla tro mig du är vädelös, du är såå jävla talanglös.
jag har hållt på i en vecka, såå gör nått om mig nu som kan knäcka.

hmm hur blev du känd fronda, hmm!! joo alla småå barn börja lyssna på dej mer och mer för varje fjörtis låt du gjort.
varför snor du andras melodi på låtar, mitt ropp på hjällp den melodin kommer från (fläsket brinner) ett gammalt punk band, jävla sne tand. ´

en itlalinjenare som kan frässa, haha eller så kommer ljudet från din stora näsa

La Puta Gete Pario Mono!!!! To Mama!!! Freak.......

Dags Att Hoppa//