ÄRligttalat woffwoff woff
rubriken säger inget men ändå oskar och sonny kommer in med skor på fötterna- och sparkar dej så hårt att du kommer till norge- slår in ditt pannben så du ska tänka dej för- att ja drar ut dina tänder så du stämpelkort hos tandfen- jag är lite lik vietnam iallafall litegrann- för jag dödar me micen när den är i min hand- Bokstavligen är du en jävla f i dubbel t a- du luktar sjuktäckligt som en svettig unge me sars- dödar dina vänner hur ska du klara dej nu?- petar in dina ögon i huvet så att du ska se smartare ut- átt knäcka mina rader är helt omöjligt- för jag är hård som adjektiv och jag är inte oböjlig- Musikalisk? bara när du spelar flöjt din faggot- enda ggn du knullar brudar är om hon har strap on- när du tänker efter så stannar du i tiden- och ja knuffar dej så hårt att du ramlar igenom livet- på dina freestyle battles blir det alltid tid över- har nån sagt att du påminner om steve urkel- ta inte illa upp men ja ska inte ljuga för dej- enda ggn du är stor i käften är när du suger av mej- ge mej kritik på va ja kna ändra osv osv..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|