Blandade tankar (Stress-battle)
- AndiCh| A.k.a FroniX säger: Franz Kopp innerst inne vet du att du inte kan nått...! Franz Kopp säger: Vad snackar du om, jag fintar en mamutt. - AndiCh| A.k.a FroniX säger: mamått* - AndiCh| A.k.a FroniX säger: du e inte värd ett piss så du får simma i en spann spott Franz Kopp säger: Kom igen, alla vet att du är en bonde och jag, en riddare från lancelott. - AndiCh| A.k.a FroniX säger: jag skrämmer dig om natten, så nästa morron blir det kanske vått Franz Kopp säger: camelott* Franz Kopp säger: camelot - AndiCh| A.k.a FroniX säger: kamel spott Franz Kopp säger: Du flytar över sundet, blir konstapel, livnär dig på danska brott. Franz Kopp säger: flyttar* - AndiCh| A.k.a FroniX säger: jag tjänar iaf pengar vilket är ganska flott! Franz Kopp säger: Men brottslingar tar ditt blod och blandar drink eller nåt. - AndiCh| A.k.a FroniX säger: men du är bög med favoritfärger som pink med lite blått Franz Kopp säger: vafan är du hög? dricker du pink i ditt danska slott? - AndiCh| A.k.a FroniX säger: jag och jag blir galen och börjar sparka och slåss Franz Kopp säger: Är du skitzo eller hög? Du harklar dig och tar ett till bloss. - AndiCh| A.k.a FroniX säger: jag anställer dig och sparkar dig för jag är boss Franz Kopp säger: Sparka? Du är gammal, med ben infekterade av rost. - AndiCh| A.k.a FroniX säger: jag ger dig självmords tankar och ecstacy som du sedan knarkar opp Franz Kopp säger: Det är du som röker på, och tror att bakom soffan sitter Kalle Stropp. - AndiCh| A.k.a FroniX säger: grodan boll, kalle stropp? du ska fan få suga på Slangen Snopp Franz Kopp säger: Slangen Snopp? Hur blir det med Ballen Då? - AndiCh| A.k.a FroniX säger: du sitter och taffsar på mig, mannen gå! Franz Kopp säger: Bye bye, jag vill suga baaaaaaajs - AndiCh| A.k.a FroniX säger: då är det lugnt maannen för jag vill bjuda daaaj
-Ääär det du som är loket?! -Mnäh.
|