I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fegon och Kammel - Finaldags

Vår Hiphop - Lyricism

   
Lyricist

2006-04-19 20:43

Fegon och Kammel - Finaldags

En Freestyle Msnsession. Oerhört begränsad och har inte med något att göra. Pubertalt överdrivet och idiotisk. Njut



F
fuck you fucking fuckare so fuck this faktiskt
K
wanna fuck with the fucking kammel u fucking sad fucking excuse to an ever sader motherfuckerfuck
F
yes i fucking sad if i fuck kammel
cuz he is so fucking sad
so suck my fuck and drink my säd
K
what u said (sad), fuck my suck and drink my sad drink with säd in it, och sädan borde du säda ditt rum
F
du är så sädvla idiotisk fuck you and fuck you who fuck you? i fuck your dickhead ditt ollon so you fuck jag är en sädeltandat tiger så bäst du tiger innan jag tiger dina pengar fuckface. Thorsten Fuck och Krister Sädbåge!
K
haha dra dig tillbaka som förhud vid stånd annars rånar jag ditt stånd vid en marknad, rånar det bästa på marknaden och marknadsför mig som tjuvar och tar din brud där hon är oskuld, alltså ingenstans för hon har täppt till alla hålen så jag täpper till ditt munhål för jag e herre på täppan, så stäppa inte mot mig, helst inte när du har balettskor på dig
F
Du försöker tjäna pengar genom att vara butler till Johnny Cash och tappar pengarna och köper smör till Johnny Cash för du är hans bitch och får inga pengar, medan jag får en krona och köper en krona av plast som jag sätter på huvudet och är kung. du är dum, Så du fick en plastkrona och tappa pengarna. Så Johnny Cash är försvunnen nu!
K
johnny cash har det bra, och han är i säkerhet, jag droppar med säkerhet och jag är säkert het, kammel heter jag säkert, du leker med djävulen så du gör bäst i att backa som nicklas lidström och kim johnsson, eller så får du en back med öl i i nacken som krackas upp - som en pundares pengar