I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kreativ - Fittnyllet Och Skinnskallen (Svaret)

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-04-18 13:40

Kreativ - Fittnyllet Och Skinnskallen (Svaret)

Grabbar.Tänk på rimvalen,Jag lämnar Shane med munnen full av kuksmak Och Ted Borg får pannan inslagen/ Jag har två mord att uträtta... Mot två killar som skrivit texter riktigt länge men som aldrig utvecklas/ Shane & Ted Borg..Era jävla fitter.. Jag hoppar in i beefet och sprider mer skräck än Jack The Ripper/ Sämst och urkass. Ni är mittemellan.. Och om era texter är fly så är den här texten fågel influensan/ Slår ner er med en skiftnyckel.. Ted Borg låter som en gammal tennisspelare Och Shane, Ja han är ett riktigt jävla fittnylle/
Sätter på era mammor o tvingar er att lyssna... Ni märker att ni inte skulle ställt er mot mig nu när ni pissar i byxan!/
Era påhittade ord..Ni borde skämmas.. Shane är 18 år men får inte
vara ensam hemma/ Ted borg är inte mycket bättre.. Han har inget eget account men skriver texter, Vet ni vad det väcker?/ En misstanke.. Om att Shane inte har några vänner och hittar på en för att skylla bort fisstanken/ Min mamma är nåt du aldrig lär få på din balle.. Och Ted Borg leker neger för att ingen ska få veta att han egentligen är en skinnskalle/

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta