18 rader på påbörjad text
jag häller kokain på mitt rimblock o hävdar att jag snöar på rimmen men just nu sitter jag bara och dödar timmen så jag drar igång mig själv o sätter mig i exstas/ du kan skicka iväg mig men jag kommer strax tebax/ sparkar dig så hårt på benet att jag spräcker din underläpp/ och efter fem minuter med din tjej är hon sönderspräkt/ tänder en cigg enbart för att släcka den på din bröstkorg/ och du skriker värre än när du sjöng din höstsång/ motiv snubben som skiter och trampar på andra/ du o din partner e så kassa att ni trodde ni skulle slå varandra/ mitt liv är en serie som ständigt går i repris går i repris går i repris/ och grabben det där är ingen strippa det där är en servetris/ jag flyter så mycket så jag tar o dissar min flytväst/ jag skiter snart i det här pissvädret o drar till sydväst/ hänger fast mig på tjejens rygg och säger jag är din nya väska/ hon säger jag har kille så jag duschar honom med syra vätska/ du är kille men är mer anti oss andra precis som ricki lake/ du är fan en fattig diva och din dansstil heter bitchi break/ ey droppa kritik nu peace
har du stukat foten, aha hela jag e fan stukad
|