16 rader (kalla det vad du vill)
inga speciela rim, inga liknelser och inget specielt flow. Bara en kort, naken berättelse i klarspråk. Dom frågar mig, om jag nu har kvar min Kärlek Till Gud/ Blickar bakåt påminner mig att det inte finns Ärlighet Som Tjuv/ Ingen föds såhär, valet var mitt, kan inte skylla på vår Regering / Kunde alltid vänt kinden till men höjde handen Med Mening/ Vi var Alinge-hoods ny utnämnda gangstrar, och vi var Skit Tight/ Hamnade jämt i Street Fights , blev till sist nerslagna av Real Life/ När jag drar blicken över hela ligan, ser jag bara Vårat Tvivel/ Men vi har alltid skinit starka under hårda och Svåra Tider/ Jag skrev Blodiga Texter, vi gästa Storsinta Fester, vår Respekt Bröts/ Vi blev separerade, jag flyttad till ny skola, men det var Effektlöst/ Gränsen sattes, levde olika världar, andra sidan utav mig Växte Fram/ Första dagen fick jag massa nya namn, tönt, pundare, Hette Man/ Kärt barn har Många Namn , men skitsnacket gick ut över min Käraste/ Ångra vad som Ångras Kan , Hon är en sällsynt diamant, den Ädlaste/ Vi var Härdade , min mörka framtid av svåra episoder Har Grundats/ Vilka var de egentliga förlorarna, när summan av det hela Avrundas/ Komentera gärna, Peace nAdAwG
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
|