SaMo^ - Pappa
SaMo^ - Pappa (Vers1) Jag gråter mig till sömns varje gång vi bråkat/ Jag hatar dig , mig har du aldrig vilja fråga Mig har du aldrig villjat prata med ens enda ja får av dig är bonkar o smällar/ Du lät mig sova i den kalla källarn Du skiter i allt o alla, bara mamma som e bra för dig/ Ja hatar dig pappa , Enda du gör e o kör med mig Åhh Fan! Varje kväll när mamma somnat Kommer du ensam o hälsar på mig i käll/arn Sätter ut din egna son i fällan Mamma visste in om våran hemlighet/ ingen visste om pappas skabbighet Med han vid mig kommer ja alltid vara vek.. -REF- Åhh de Smäller o bankar Han strävar över min värld o slår ut mina tankar För han, va jag sämst rankad./ Jag hoppas att hans Död är Nära Så han slipper sina nära o kära så slipper ja använda kniven på mig själv o skära (vers2) jag vaknade mitt i natten tog på mig kläderna o smög upp till farsans rum Tog upp hans byra låga o tog hans GHB/ Hälde i hans vatten flaska o tänkte,hoppas detta inte går fel Jag viskade tyst till sovande mamma , Förlåt/ När ja gick till baka mot rumens dörr kände ja en tår Men ja smög endå till baka till källarn i sömns/ o tänkte, de va de värt , skiter om de jag som döms.... (litet musik mellan rum här =P ) BOOM!.. ja vaknade till en smäll, / kl va 2 mitt på denna kväll Hörde abulansens sirener utan för huset Ja låg i sängen me stängda ögon o låtsades sova/ Fan Snälla gud kan du förlåta jag låg under täcket med Världens panik, JÄVLA SKIT! ser pappa ligga i bårenvangen på väg rullandes mot bilen/ Tänkte för mig själv , Äntligen blir man av med skiten ja låg tyst i min säng o hörde mamma på övervånginen gråta/ Fan för detta kan hon nog aldrig förlåta... -REF- Åhh de Smäller o bankar/ Han strävar över min värld o slår ut mina tankar För han, va jag sämst rankad| Jag hoppas att hans Död är Nära/ Så han slipper sina nära o kära så slipper ja använda kniven på mig själv o skära ja e lycklig men mamma ledsen Ja sa till henne, pappa bara luras/ Men nu är de vi 2 , vi bygger upp våra egna murar Varje kväll så sitter mamma o väntar på att sjukan o ringa Hon sitter o väntar på pappas besked/ Hon e alltd ledsen medans jag bara ler Jag är ledsen för mammas skull ,/ Men jag är glad för pappas skull Mamma , nu e de jag som tar han om henne/ men nu har jag ingen tid för mina vänner Mamma , jag gör allt för Henne , men så hände de (Musik mellan rum =P ) En vecka efter olyckan fick mamma ett samtal/ Pappa kommer bli utskriven , han mår bara bra.... -REF- Åhh de Smäller o bankar Han strävar över min värld o slår ut mina tankar För han, va jag sämst rankad./ Jag hoppas att hans Död är Nära Så han slipper sina nära o kära så slipper ja använda kniven på mig själv o skära www.aftonbladet.se R.I.P - Du Va En Del Av Musiken <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|