I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Små Skit.. kommentera om ni vill!

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-04-02 23:50

Små Skit.. kommentera om ni vill!

Godmorgon öhmer nu kliver jag in i kebabhaket, ge mig kebab för jag bangar aldrig en kebab night så livat o vaket
Alla river ner haket, ny tjackade tavlor från plattan, snart tjänar ni fett med cash när vi ställer oss på dörrmattan
-Vad vill ni ha? det är vad du frågar först, en kebabrulle och en läsk som släcker min törst
Men såsen sprutar först, haha, käften din morsa har mindre bröst, ska nog säga att det är din fru som släcker min törst
Käkar snabbt och robbar korgen på bröd, sticker utan att betala, turkmaffian vill nog ha mig död
Fan nu är jag körd, för om tåget inte kommer blir jag tagen med 1 kilo bröd, haha men fortsätter att häva i mig gul o god mjöd
Du är ifrån ett annat land en riktig ortfarare, men nu står jag här på topp och är en titelförsvarare!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.