I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

en till låt som jag gjort "Magnatic-sommaren 2006

Vår Hiphop - Lyricism

2006-03-31 16:36

en till låt som jag gjort "Magnatic-sommaren 2006

en liten låt jag gjort i längtan efter sommaren,hehehe (hoppas det blir såhär)

Vers 1
Nu är det sommar här i sverige 2000 å 6, och det är dags att knäcka upp med fett mkt dricka och fan vad mkt fittor vi kommer slicka. Knull hoppas jag att alla mina kompisar, kommer få annars kommer vi som får, hjälpa, han att knäcka hennes järnridå och detta kommer vi inte att kringå. Tro fan man hjälper en kompis i nöd och lust även om han inte vågar ge en kind puss till den som han älskar, fuck that om han inte gör nått så kommer han att bli stämplad.

Vers 2
Sommaren 2006 hoppas det blir den bästa tiden vi kommer ha, vi ruschar ifrån stället vi rånar ,och alla våra kompisar som inte vågade lider när vi visar alla pengar som vi tog, och dom kan inte tänka att vi fortfarande är ute och glider, medans många inte har några cash kvar sitter vi och mecka 5 gram hasch var, var och en av oss har vapen, och vi är en crew av många som lever av galenskap och hotar andra med våra straffredskap. Knogjärn och baseball trä och knivar vi kickar medans andra blir rädda och sen dom efterskicka, sina bröder och stora kompisar dom hämtar men när vi är färdiga som kommer dom ligga ner på marken sönderslagna och flämtande, medans vi inväntade killen som skulle ta allt, så att det inte var vi som åkte fast för att vi våldförde och sen förstörde era käkar och era fula ben så att ni får gå med ett stödben.
Hahaha

Vers 3
Jag är killen som tar allt jag vet att det är rätt känslokallt, men palla bry sig om det för vi är laget, ni bankar jag tar, jag bangar ni langar.håll käft alla som inte har med det här att göra för jag kommer ju alltid att detta köra, bättre än dom andra som kommer att förgöra, folk som står emot dom med 15 killar bakom.
(Yoyo) fattar inte ni att vi är ett par fuckade svin och vi kommer alltid att sniffa kokain.
My brain is fuckade up and the only thing I’m doing is jacking up, and I stabb motherfucker with my pocket knife and this is the better half of my fucking life.

Vers 4
Du är det dags för mig att dissa alla andra som inte vet ett skit om saker.
Saker som jag vet och inte det ni vet ni är inkompetenta att ni är små fuckade svin som inte vet ett skit utan bara sitter hemma och sniffar fett mkt kokain, i stapplar fram och alla ser att ni är fuckade som fan, att ni har sniffat så att ni knappt kan gå och sen tror ni att ni kan slå och knocka vem som helst, ni kan ju inte slå ens slå ner en liten jävla skyltdocka, ni slår och slår och det händer ingenting, medans vi bara slår slår och sen vi flår vi deras skin. Sommaren 2006 kommer vi äga alla hoppas att många kommer att sätta sig på knä och bönfalla, be en bön om att speciellt jag ska ge han nåd men jag skiter i vad han tycker och jag gör det till ett blodsdåd.

My life is fucked up and the only thing i'm doing is jacking up, i stabb motherfuckers with my pocket nife, and this is the better half of my fucking life.