Ni har skrattat åt mig länge nog
Ni har skrattat åt mig länge nog jag tar ett djupt andetag och släcker min rädsla och möter alla blickar från dom som knäppt mig näsan dags för upprättning därför en ny uppsättning varför sitter du ner nu du som innan var så uppkäftig jag har hört så mycket skit ifrån er alla fjantar men vem står nu som segrare och vem som kalle anka ni kallade mig för dumdristig , en ung ligist men ni står nu huvudlösa ingen underdrift min underskrift kommer kanske aldrig vara värt ett jota men mina låtar glöder tills världen kolnas har varit nära kollaps, men kravlat mig uti solen ni suger-horer, som ett godissuget fjortisluder jag kanske låter aningen deprimerad men det är erat fel iallafal ,har blivit galen på det sätt ni spelat sätter pennan mot pappret i jakten på förståelse och när jag är färdiga med er ska ni tigga om förlåtelse jävla horer , fitter, slynor ni har skrattat åt mig länge nog jag ska äta blodet/ sticka kniven i er ni har skarattat år mig länge nog jag är han som tar tag i saker nu tar tag i saker nu lyssna själva, ni har gjort mig till en psykopat med ytligt prat och tydligt hat mot mig vad ska man ha vänner för om dom vänder ryggen jag känner trycket från 15 stycken ideoter, känns som en kniv i foten ni lämnar mig ensam i leran och jag springer på en stig i skogen snubblar över stock o sten grubblar över,om problem men finner inte raka vägen för jag har min överrock på sned tummultet har inneburit, frestelser och hädelser jag trodde vi var själsfränder som gräsänder en gång var vi tusenbröder, ljuset glöder låt mig vara och ta itu med döden eran-den har startat nu,eran jag talar nu vem får sista ordet? jag ska stycka er och rista blodet sen kan ni säga vad ni vil sen kan ni säga vad ni vill för jag är han som tar tag i saker nu
http://www.myspace.com/noodlestyle
|