Excentri - Ska jag fortsätta vänta?
Riktigt länge sedan jag droppade både låtar och texter här så jag är lite ringrostig eller vad det nu heter, haha. Men läs gärna denna som jag skrev här om natten och lägg en kommentar. Tack :) Excentrisk - Ska jag fortsätta vänta? Jag ligger vaken ensam och platsen bredvid mej är tom Och fast att natthimlen är klar, så ser jag inga stjärnor Jag har ställt en fråga länge, så låt mig få mitt svar För jag vill ha dej nära,så snälla låt det snabbt bli dag Jag undrade alltid, varför jag blunda för sanning För jag ljög mig genom livet, men det funkade aldrig Men nu har jag lämnats ensam,fast jag vill ha dig hos mig Så jag försöker att förklara men då räcker inte orden Första gången du sa mitt namn,första gången du höll min hand Men fast att du fick min kärlek så förblev du alltid iskall Varför gör du såhär mot mig? Behöver du mera tid? Men när ska du ge fan i mig? eller sluta spela blind Jag vill inte vara ensam, jag orkar inte längre Ska jag ge upp min kärlek,så att vi tillsut blir vänner Ska jag hoppas och vänta, på att du ska älska mig Eller fortsätta längta, tills den stunden vi ses igen? Kärlek.
Det finns inte tid till att ge upp!
|