LVS - Älskar 2
En liten kärleks låt här jag skrev . käm gärna med lite kritik ;) vers 1 Jag ska berätta mina känslor , nu i denna sång Lyssna noga nu älskling , på en gång Om du lämmnar mej , det skulle bli mitt livs undergång Det skulle ta kål på mej , Som en boxnings rond Hela du och din kärlek är nergrävt i mitt hjärta Vill aldrig förlora dej , fatta vilken smärta Du är min dröm och det kommer du alltid att va För den kärlek du gav mej kmr jag alltid ha kvar Du är prinsessan som fyller upp alla mina drömmar Minns du då vi förlovade oss , Det kmr jag aldrig att glömma Alla våra minnen du och jag hade tillsammans Dom finns i mitt hjärta och alla är sammlat Snart har det gått över 1 år , Kan knappt fatta det För varje sekund som går så älskar jag bara dej mer Evelina du är värd mer än allt på denna jord, min kärlek för dig går inte att förklara i ord Reff ;) För mej är du allt min älskade Innan vi träfades, så satt jag och väntade På dej , att vi skulle träffas och idag är det dig jag älskar Evelina , Du är den enda för mej Vi får aldrig splittras lova mej de För du är allt jag har kvar nu Vill inte att vår fina saga ska få ett slut
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|