eckow - ödet bestämmer
Den är verklighetsbaserad, och det är min första text! Jag sitter här och tänker tårarna blänker// Vad ska jag göra jag är ju kär// Har inte känt dig länge, hur kan jag känna såhär?// Både du och jag vet att det var love at first sight// And I wish I could hold you tight, every single night// Den dagen jag såg tiden bara stanna/ Visste inte vad jag skulle göra, gå eller stanna// Så jag fortsatte gå gick in i en affär// Du gick efter mig, först då märkte jag att du jobbade där// Jag kolla på dig hela tiden, det var eye-contact// Stämningen va soft, just like you// Jag ville vara med dig och det visste du// När jag kom hem den dagen, tänkte jag bara på dig// Vad kan detta vara, känner du samma sak för mig?// Det har gått en vecka, tänker på dig ändå// Jag gick till stan med mamma och pappa// Jag såg dig softa där, o hörde din kompis säga: yo, kolla hon e där// Du såg mig, vi båda smajla, pappa kolla på mig och sa:// ”mmhmm vem är det där då?” Jag drog världens historia// Han trodde på den, vi åkte hem// Ref:// Detta var en kärlek som en gång fanns// Men nu insåg tjejen att allt killen sa var trams// Han ljög i hennes ansikte, det var då hon bestämde// Att han var rätt för henne var något som inte stämde// En månad har gått har inte sett dig än// Oavsett vad så är du i mina tankar// Varje natt tänker jag på dig och hör hur mitt hjärta bankar// Dagarna går åker till stan med min homie och får syn på dig// Vi gick förbi varandra, du tog i min hand, känns som jag känner dig// Min homie frågade efter din MSN, damn jag blev gla’// Visste inte hur det skulle gå eller hur du var// Vi snackade på msn, damn boy you’re so fine// Baby i wish you could be only mine// Jag tänker på dig både ute och hemma// Men hon gillade inte det han gjorde, så hon var fast i ett dilemma// Ref:// Detta var en kärlek som en gång fanns// Men nu insåg tjejen att allt killen sa var trams// Han ljög i hennes ansikte, det var då hon bestämde// Att han var rätt för henne var något som inte stämde// Hon vill inte ha en kille som var ”player”// Däremot vill hon ha en som var ”stayer”// En som kunde göra allt för henne// Även om det var hon som bestämde// Att han inte skulle, dricka, röka eller knarka// Hon vill ha kärleksband som var starka// Mellan henne och killen var allt skit bra// Tills han drack och ljög, och glömde allt hon sa// Ibland önskar hon att hon var en trollkar// Att kunna trolla bort när dom bråkar// Abrakadabra simsalabim låt alla problemen försvinna// Och låt kärleken övervinna// Allt hat och ont som finns mellan dom// Allt sånt som gör ont blir hennes lärdom// Att dom inte kan prata utan att höja rösten// Han säger att han älskar henne är den felaktiga trösten// Att dom hör tillsammans kan inte stämma// Från och med nu och idag ska hon låta ödet bestämma// Ref:// Detta var en kärlek som en gång fanns// Men nu insåg tjejen att allt killen sa var trams// Han ljög i hennes ansikte, det var då hon bestämde// Att han var rätt för henne var något som inte stämde// Ge kritik!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|