Johan - Jag är större än..
Jag är större än din idol större än silikon Jag är större än din mage större än Bin Laden Jag är större än återfall större än Warren Zapp Jag är större än solen större än jorden Jag är större än Rusiak större än Tupac Jag är större än bröst jag är större än störst Jag är större än båtar det finns två sätt att vara stor på och jag är större än båda jag är större än ett jordklot större än looptroop större än mordhot men inte stor nog att vara nog stor jag är större än Biggie Smalls större än att jag hittar på att: Jag är stor nog att se över Kinamuren samtidigt som jag ger ut direktiv från vita huset tror du att jag är stor nog, så tror du fel jag är stor nog att ha ett eget solsystem jag är större än ett himlavalv Jag är större än Silja Line Jag är större än att rimma tight jag är stor nog att inte behöva rimma alls Jag visar mig ute och barn börjar gråta, det finns två sätt att vara stor på: och jag är större än båda Jag har en treudd som gaffel Okej, jag är inte Jesus på vattnet jag har inte krafterna för att flyta men jag kan gå på havets botten och vara över ytan Är det ett mammutträd eller Johans hals? Är det där skor eller är det Noahs ark? Jag är större än vad du tar mig för jag är större än Selma Lagerlöf jag är större än viktigt större än ditt liv större än kritik jag är större än akvedukter större än en vattenbuffel jag är större än Tom och Jerry större än Ron Jeremy som jag sa: Jag är större än rim Och jag har en kuk, och den är större än din Jag är större än Latex jag är större än att skriva en bra text och jag är större än att jag bryr mig större än att skryter större än sanning jag är fan större än allting jag är större än vad gud är och tro det eller ej: jag är större än vad du är. Yeapp!!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|