[Ani, Kre, Såk, Crue, Neo] - Berg Mot Småsten (Shane Diss)
Yo Shane,Vi är ett gäng brunstiga textskrivare som vill uttrycka våra känslor om dig.. Förord av Anikken: Jag lägger det övertight / och min knytnäve och knä ska mötas och din näsa kan bli deras mötesplats Jag battlar ungar / och när du säger "över min döda kropp" och vänder dig om får du ett skott i nacken din jävla subba Shane, lägger fingret på ordet : jag-är-jävlig-kass För kan inte svara på dissen ska du inte battla alls Kreativ: Allt som Shane gjort och kommer göra är totala helmissar Du kan inte ens tänka längre än din penis, Det är ju en fitta! Du är killen som är lika hopplös som en groda utan ben Din hobby är data mickar och Acid Pro..Prova utan det.. Tänk efter nu, Ingen vill ha dig här på Whoa community För att du är riktigt kass(Hoora), Äcklig och ful som stryk Du skryter om att du sugit kukar, Well, Sug min bitch! Och förresten nämn någon text som du inte har ljugit i Du har inte kommit i målbrottet så du pitchar din röst.. Och om du svarar på det här så får du dissa en kung! Du tror att om man suger mycket kuk är man hip hop Och du skriver texter medans du läser nån annans rimblock.. Jag utmanade dig (Tönt), Och det var jag som vann battlen Men nu knäcker vi dig som ett par tjuvar på ett franzjäger Gå in på dina inställningar och ta bort ditt account Ner med dig i din grav och fortsätt vara underground Neobica: Jag hade tråkigt så jag kollade några texter Då fick ja se nått som gjorde mig till ett frågetecken Shane P18??? skrev typ som en omogen femåring Det var sämst, tråkigt och fett dåligt Du skrev om sex, droger och fester Det var så falskt så man vill slå dig på käften Det märks att det närmaste du kommit fitta är på BB! På grund av dina sjukdomar, afasi, damp och cp Har du knullat?? du skriver som så oerfaret Om jag var din mamma skulle jag säga upp moderskapet Jag har hört dina låtar du pitchar din röst Men jag vet att du fiskar nån tröst när du viskar om bröst Shane, eller shame, vill du bli känd? Men du glöm det du är ful, vit och skriver som 50cent! Jämfört med dig är alla människor underbara Och alla blir glada dagen du blir dödsförklarad Rubrik editerad av cliche 2006-03-17 20:02
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|