Prod & One2One2 - Nattlyricism
Production och jag hade tråkigt för nåra timmar sen : PRODUCTION Piggedy Production droppar lite nattlyricim Jag är den som inte stoppar en rattfylerist Du blir utskrattad på whoa som ken ring.. ,Det som blir uppskattat är bara fem ting ..Feta rhymms & du kan börja kaxa lillen Skriv text on no time & förlora inte skiten Sanningen uppskattas så fatta snorungar & om du spela kaxig du åker i soptunnan Keffa ungar börjar snacka G på whoa.nu Du är den bästa? då tar mitt flow slut nu Aight, hah det trodde du säkert på, bitch Kmr jag med motorsåg borde du fan gå. För ONE-STEP är galen det kan alla intyga, Upp mot mig,du går ner med ett broken leg Jag sitter inlindad i mitt täcke klockan 4.. På Natten & dricker upp fittmängden vatten ONE2ONE2 One2one2 & Production, vi är fett farliga så skippa kaxet Så lyd mig nu, om du vill slippa nackspärr, Vi förvandlar ditt liv till ett brinnande helvete Ni kammar erat underliv, så håll käften för helvete! Produktion och jag glider in och kickar det säkrare än zlatan Production och jag har vart vänner sen barn, tätare än nån kille med en miljon lakan Production och jag bara bränner ner din kvarn skär av dig ditt huvud och spetsar det på stan! Kommentera Eat shit crackhoes!
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
|