Känslan som den är
Ska försöka klättra upp, ska försöka få ett fäste men för stunden ska jag inte säga ngt för du förtjänar någon bättre någon som får dig att känna lycka, ärligt talat du förtjänar den bäste Du är som en ängel och gudinna båda två i ett, du är helt otrolig och när vi är tillsammas verkar vi då alltid ha så roligt men att du känner samma som känns ju inte så troligt har försökt att säga ngt men alltid något helvete som hindrar det är som att försöka komma i tid springades i motvindar Fråga mig vad du vill och jag ska försöka vara helt ärlig vad skulle jag inte ge för att ha dig i min närhet tänk om allt vore enklare, om allt vore annorlunda tänk om jag inte låg på havsbotten med händerna bundna tänk om jag hade haft modet att berätta vad jag tycker tänk om jag hade på det perfekta intrcyket sitter på bussen och önskar att du kliver på närmaste hållplats en så smärtsam tanke och den slår till där det gör som ondast Jag har gått runt i dagar och verkligen bara hoppats att du sak gå förbi men drömmen den har stoppats Men jag har nog med tankar att tänka det blir bara värre världen måste skämta Det är just det här som händer när man är sjuk och får för mycket fritid Man faller ner och alla sinnena fryser till en isbit Har nu äntligen förstått att det är inte är här jag hör hemma en förjävligt känsla jag inte kan förklara med pennan även om solen skiner ständigt så känner jag inte ljuset vill kunna känna värmen men hjärtat har förfrusit det är stunder som dessa man skulle vilja ta sitt avsked hoppas bara på att ordet lycka blir inristad på min gravsten lägg mig på vattnet och låt mig flyta med vågorna eller hjälpa mig att hitta och finna svaren på frågorna Ge mig kritik!!
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
|