Fjebba - Sötnos (Text till min flickvän) Min sötnos du är vacker du är fin vill ha dig här i min armar just nu i denna tid// Bara hålla om dig och känna din värme du är det bästa jag vet och jag älskar när du ler// Kyssa dig är det bästa som finns jag hoppas att du alltid kommer vara min// Jag vet att du ser mig precis som jag är vågar hoppas på att du verkligen är kär// Gumman min sötnos du är allting för mig törs nästan säga till dig att jag älskar dig// Du stal mitt hjärta behåll det om du vill är kär i dig på riktigt vill bara vara din// Saknar dig på dagen och drömmer om dig på natten försöker få ut mina känslor och samtidigt hålla takten// Vill ha dig som du är bara du ingen annan vill ha dig här så vi kan hålla om varandra// Mina tankar dom rusar du är där hela tiden och i mina tankar glider vi runt på ett hav utav siden// Saknar dig alltid när jag inte har dig här och så ska det va när man är kär// Vi hittade varan och jag fann samtidigt mig själv jag fann mig själv i dig och längtar fram till varje helg// För då får jag träffa dig och bara mysa du värmer mig alltid jag behöver inte frysa// Du tände lågan i mitt hjärta och den sprakar för fullt du är det bästa som hänt mig tänker på dig jämt// Jag vill hoppas på oss två bara vi och inga andra bara känna kärleken och älska varandra// Gumman min sötnos du är allting för mig törs nästan säga till dig att jag älskar dig// Du stal mitt hjärta behåll det om du vill är kär i dig på riktigt vill bara vara din// Min sötnos du är så vacker precis som killen sjöng ”du behöver inget spackel”// Vill dela allt med dig få uppleva massa saker med min fina tjej laga mat och tända ljus och bara njuta när du kysser mig// Är det här på riktigt eller är det bara en dröm isåfall vill jag aldrig vakna upp ur denna sömn För sen den dagen jag träffade dig har inget känts svårt// jag älskar dig på riktigt min fina Ellinor// Rinner väl smör ur datorn när ni läser det här men de e sånt man får ta ;D Peace