men känner fyllan bäst, du eller jag
du kan suga ett tag, du beter dug som en nykjter höst du är inte bäst och vad du än tror, så är du inte värd ett skit ens om du vore 50 Cent kalla mig taditukschu, paranoid eller inåtvänd för ja jag knarkar se på mig hur ni vill men jag kan få ett universom i psykos utantill jag becknar röka, försöker förstå ordet krusifix men den dagen jag gör det så kan vi vara som bröder smaka på mörnet, bete dig inte som att du kommer dra dig fråmn rökat dom som setr dig som fjollig vet att en omringad snubbe i hoppslýra får möta fler stoppskyultar öb du när du ska ha sex jag spöar dig dagligen s¨dra dig hem! jävla fitta för jag är fingerfärdig som salladfingers o beter mig som regisörrer när jag utdelar cuts på samma sätt som jack the ripper! DRA ÅT HELVETTE för jag tivngar i dig sprängämnen för jag är självständig o hardcore som ledzeplin men när jag dödar dig i dirketsänding så är du bög din jävla ´tönt, du är värdelös o lömnas med hjärnturmor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|