Mina sista tankar
Ser ut mot himmelens bäcksvarta sken Mot en död gud och mot änglar av sten Med en känsla av tomhet och ilska En känsla av nåt värre aldrig kommer att finnas Trött och utsliten, tiden snurrar iväg Vill dö nu om jag så måste törsta ihjäl Men jag har ännu inte insett mitt största besvär Är rädd för att dö, vill bara tömma min själ Och glömma det här, alla korkade tankar Men vet då inte var jag kommer att hamna Kommer då ångern att stanna? Eller kommer då folket att fatta Vad jag gjort? jag fattar nästan inte själv Det finns nog ingen hjälp bara ord Vilket skämt jag är som tror att det ordnar sig Är förvånad och frågar mig varför ingen hånar mig Efter det jag har gjort? men jag lär väl få veta Men jag har faktiskt inte tänkt att segra För jag har förberett galgen, pallen och luckan Om jag har tur kommer det kanske att funka Och jag kommer sluta död i marken och skrumpna Det är en bättre död än i hoppa i vatten och drunkna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|