min text till dig din fete jävel markuc
Du är ett fult kompelx du liknar min mammas ex å han slängde vi ut akta så ja inte gör det samma med dig det är inte svårt att slå en gay kolla bara på dajj du liknar fan en tjej sorry ja kan inte battla mot daj ja är cool men mannen, ja har ingen rullstol Oh, så du har vatt krimminell tatt en påse tee sedan sprungit hem och bett till en fee att dom inte skulle komma på dee ja skulle också vatt desperat om ja va hippie, och levde i en värld utan atmosfär å du skulle aldrig blivit kär om det inte va för en pensionär som var sär du skulle vatt älskvär av din mamma om hon inte hade slgit in din panna för att dinna "kompisar" kallar dig för sanna ja är en iskall gangsta så akta dig för mig om du inte gör det, ja svär ja nockar dig ja har en glock som ja så gärna använder kulan skulle sitta bra på dina kanin fram tänder så upp med dinna händer innan nåt hemskt händer ja kommer som ett skott från underjorden medans du kommer från kören med fiolen Allmir, vapen, droger å alkoholmissbruk vissra dig vägen som aldrig tar slut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|