de vackratse jag sätt - Giggen FBR
Tro de eller ej, du e de vackraste jag sett/ En kvinna me stil, vett och ettikett/ Blond i håret två ögon som stjärnor/ Vackrare än guld och alla havets pärlor/ Gled ner för gatan och plötsligt va du där/ 6 månader har gått har aldrig vart så kär/ första gången jag såg dig jag svär jag tappa orden/ blev varm i hela kroppen, hetare en solen/ skaparen av dig är ett levande geni/ din mamma ett mirakel och pappa är magi/ lägg handen på mitt bröst, känn hur hjärtat bankar/ dag som natt du finns i mina tankar/ finns så mycket att skriva, förklara och berätta/ skrivet med kniv står de___ i mitt hjärta/ lutar mig tillbaka ser om allt blev rätt/ svaret blir ja, här har ni vers nummer ett/ en krypande känsla, kan du va den rätta/ de hoppar och de dunkar oh de kommer från mitt hjärta/ du i mina tankar, då darra hela kroppen/ du tog min hand och visa vägen till toppen/ me dig vill jag vara, sova dö och leva/ kärlek är för två, tillför att dela/ inte trodde jag, att ja ditt hjärta skulle vinna/ jag som din man och jag som min kvinna var jag än tittar ser jag inga fel/ du e de finaste jag har och du får mig att bli hel/ du finns över allt, i pennan och i orden/ från djupast inom mig till finast på jorden/ kärleken e vacker och skapar starka band/ du och jag för evigt hand i hand/ jag älskar bara dig , det måste du förstå/ dags att dra mig ur , de här va vers nummer två
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
|