djävulen - sluta
han heter johan o är 13 år och blir slagen varje dag han får smällar snabbare innan han hinner ta ett andetag johan var hatad i skolan och retad i klassen det var ingen som ville prata med johan eller vara med han på rasten medans dom andra stog o snacka om gårdagen, var ingen med mig för jag var ju bara johan,,han som var blåslagen jag hade det bra i lågstadiet o mellan sen börja man i en högstadieklass man undrar om inte lärarna bryr sig eller kan dom inte höra nått alls orkade inte gå till plugget vissa dar så jag låtsades va sjuk alla andra ville bli äldre men inte dö men jag hoppades på ett slut jag kunde ligga på natten med mina fingrar runt halsen mina tårar rann ned för min kind precis som rinnande vatten efter ett tag tänkte jag, (jag ska inte längre låta mig skadas) det gick ett tag men dom mobbade fortfarande men jag började slå tillbaka men då blev det bara värre,,,,det blev bara värre ibland brukar jag tänka tillbaka på tiden då jag var ensam o hatad för att orka gå i plugget var jag tvungen att kämpa som satan aldrig att jag längar tilbaka,,,, ska fortsätta på den,,, men vill veta vad ni tycker om den först
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|