HBD & Yungstarr - Två Thööögs hårda session..
HBD: Jag spottar på beställning som en porrstjärna Medans du koppar mitt sound som en korphjärna Ni droppar inget hett som flygplan med vattenprovianter Vi är bäst,två stycken oupptäckta glänsande diamanter Du vill inte slåss för jag är as-hård som tors hammare Kör freestylar mot din nyfödda bror och kallar honom stammare För jag leverar inget seriöst,som skämtbutikens springpojke Du har knappt råd med cola,men jag pimplar 55 olika vinsorter Och din första spelning kom med på tv.. ..på den svenska versionen av afv.. Jag ligger med med din mamma & får kalla dig son.. och har du tillgång till hennes sovrum så kan du väl väcka mig imorrn? Du har inte något att hämta här,som en tönt vid brevlådan Ditt album blir som ditt äppleträd,helt nersågat Jag slår din grej så.. ..ta och säg som fronda,Hej då! Yungstarr: 6 bars nigga, straight outta ma tongue I will be a rap star, so remember Yung You can play tha playa, 'cause the playa know tha game If ya dont know who da playa is, Yungstarr is tha playa's name Shawtie dont fuck widd me, only if ya fuckin fo real If you a hoe and you need cash, bitch, we got ourselves a deal 'cause Imma PIMP, and all these hoes be all around me They be shouting: P.I.M.P - PENIS IN MA PUSSY! So fuck dont ensure man how long ima be ridin I'm staying in this game for years, watch me grindin Goofier Yungstarr than that faggot Captain Jack Sparrow While ma rhymes jab like a mothafuckin bitch-ass arrow So see me, MTV, rappin with S to tha C and a couple of G's man Its Yungstarr comin through so bitches come in love like the flee man Two more bars nigga, and imma end this shit So imma say fuck you, like i said when i fucked yo bitch
When someone seems too good to be true, they usually are..
|