Comeback! Maketo - Förortens Gråa Betong,
Chilla och kommentera med konstruktiv kritik man, är det här en comeback eller en goback? kom igen, läs så mkt ni orkar iaf och kommetera försökte ta och chilla och komma på flerstavsrim nu! Vers 1... Förorten är betongtrång, som en sorlig lång sång, alla vandrar på varsin fång-gång dödens gonggong skriker nångång, så om någon går emot: bry dig inte om dom! visa bara fingret till de som kom, dom betyder lika mycket som bosse ringholm, så visa bara fingret och vänd om. Men det är svårt att vända om jag är inte betongens kingkong För mycket mörker, jag faller, Tänd! Skriver varsitt dödsbrev och trycker Send, Snälla gör våra förorter till levande legender låt inte historierna försvinna i döende gränder Våra liv va inte uppbyggda på grindarnas trender, så skrik här med oss nu när vindarna vänder!! Reff//** Vi strävar framåt i ingemansland bär åhlens kläder och pannband, fattiga, men stoltheten gav hårda grannband, tårar när vi hör ekot från pistolernas bangbang Reff//** Vers 2.. Drömmer om pengar och en sandstrand, men sen böjer jag mig ner och fann en tand, slagsmålet igår gav en grann rand, när du blev förbannad på storstadens dansband, det kan komma Fel musik ibland man, Men det är som sagt den som fann, vann. den som förlora kan bara se på, om du är förloraren, så le då, gör de då, för så kan de gå, så visa då att du är förortens hero, Visa att livsskalan går från hundra till zero, och inte från zero till hundra, för oavsett om man vill undra, så kommer ingen att tänka chill o blunda, ingen kommer de, så se till att plundra, kom igen nu, jag vet att du vill kunna! Så ta i nu när vi alla börjar sjunga!! Reff//** Vi strävar framåt i ingemansland bär åhlens kläder och pannband, fattiga, men stoltheten gav hårda grannband, tårar när vi hör ekot från pistolernas bangbang Reff//** rubriken editerad av DinKritiker 11.2.2006 19:52
Soon in your Fridge, mofo..
|