I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Patrix - Shane has gone crazy

Vår Hiphop - Lyricism

   

2006-02-08 15:14

Patrix - Shane has gone crazy

Shane har blivit galen, han hoppade av skolan efter en incident i matsalen. efter det har han bara pillat i analen.
Killen är ju bög, säger att han sugit kuk, shit akta han är ju helt sjuk! tror han är hård men är ju rätt mjuk!
kommer från London men kan inte Engelska, bor i sverige men kan inte svenska, sluta skriva dina rim är ju hemska.
du är en fjant som tror du är stor, men du är 19 år och mamma knyter dina skor! se upp killen vi vet var du bor!
Du kallar dig rapkung, skulle inte tro det, jag hör inget gung, du låter ju som piff och puff med avskuren pung.
Är du med i kastratkör? försöker dissa andra men det är din respekt som dör!
Sätt dig vid skolbänken, skriv upp och hör!
Vi ser inte upp till dig, vi ser ned på dig! du säger att du är som Dileva- alltså rätt gay!
Du kan inte påstå att du står över mig!
Ditt lilla psykfall, Kan döda dig med ord, du ligger 2 meter under backen täckt av lera och jord,
ingen kommer nånsin fatta att det var mord!
Du säger att jag är kass, jag har skrivit 4 texter och min penna är ännu vass! Vänta ett tag så ska du få läsa ett lass.
Jag är en noob, började just skriva. förväntar mig inte att nånsin hamna på skiva! Men dina texter är alldeles för impulsiva.
Men du tror du är grym, du tror du är bäst!
sticker du så har nog migrationsverket fest.
far härifrån din jävla snyltgäst!


---------------------------------
Inget racistiskt menat, det är bara en text.




Inlägg editerat av cliche 2006-02-08 16:49