en låt om.. vet ej men kommentera! Han var en liten pojke som ville leva sitt liv Vandrar fram tillbaka och försöker skapa mer tid Först in på skolan och där inga vänner Blodig i pannan och sönder slagna händer ja Tänk tänk vad är det som sker tankarna kommer och det är ingen som ser att han mår dåligt och orkar mer nu dags för sömn knäpper händerna och ber "Gud jag be snälla lyssna på mig Jag behöver tid och hjälp från dig!" Sen upp igen och kniven i fickan på väg till skolan möter han flickan Hon är så vacker med hennes bländande hår hon är så jävla vacker så han vill fälla en tår nu tillbaka i skolan där han är hatad av alla får höra massa ord och blir slagen av dom balla Nu är han less på livet och orkar inge mer lärare föräldrar finns det ingen som ser? Orden till han klarar han av att slänga bort men det han inte sett är tjejen en bit bort han ser henne varje dag när han ska vandra till skolan nu hör han hur mobbarna skriker kolla horan Hon blir förtvlivlad och dom får ögon kontakt hon kommer fram till han fast han får ingenting sagt nu kastar dom saker på båda två Han blir förbannat och tänker nu ska dom få Han tar upp kniven och rusar fram med snabba steg idag ska han visa att han inte är feg några snabba hugg och en åker ned smärtan i hjärtat och orden som teg Så gick det till när ord blev till död Hans hjärta för henne var som brinnande glöd Kommentera och sen behöver jag hjälp med att komma på ett namn :P